Eat,sleep spice repeat!

Hej hej! 
Sen i måndags har jag haft fullt upp med att måla,slipa och diska. Det har vart mina arbetsuppgifter nämligen. I måndags målade jag fönsterkarmar på kafét spice of life. Har målat så pass mycket sen jag kom till Australien att jag börjar bli proffs haha. Och nästan alla kunder berömmer om hur fint det blir när dom går förbi,trevliga människor! 
Igår slipade och målade jag stolar som småningom ska tillbaka till spice. Så nu är dom så fina att som ser splitternya ut hehe. Vi spelade även ett spel som är tyskt tror jag med Heike och Alex på kvällen. Det var riktigt roligt,fast jag kom sist hehe! 
Idag har jag diskat på spice hela dagen! Men tiden går så fort när man är där så jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt. Och det är så himla mycket disk precis hela tiden så man hinner inte tänka på klockan. Och idag fick jag en riktigt god is-kaffe,hihi! 
Så nu sitter jag här "hemma" och gör absolut ingenting hehe. Vi får väl se vad resten av dagen har att erbjuda! 


Det tyska spelet! Heike och Alex på bilden :) 

Juste! Detta är en av två fåglar jag hittade och fick begrava igår! :o stackarn hade krockat med fönstret,rip :( 


En riktigt god gluten fri kaka! Australien är väldigt gluten fri vänlig om någon undrar hehe :D 



Ni får alla ha en fortsatt bra dag! :) 
Hälsningar från down under 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: